Plegt-Vos werklieden benaderen perfectie in Hilversum

Plegt-Vos werklieden benaderen perfectie in Hilversum

De werklieden van Plegt-Vos scoren een 9,1 en 100% tevredenheid bij een onderhoudsproject van 54 woningen in Hilversum

Het Centrum voor Woononderzoek heeft in opdracht van De Alliantie de klanttevredenheid van bewoners onderzocht bij een onderhoudsproject van 54 woningen aan de Larenseweg in Hilversum. Plegt-Vos voerde de werkzaamheden uit.

De werklieden ontvingen een heel mooi compliment van de bewoners. Over het gehele project werden ze beoordeeld met een keurige 9,1 en 100% tevredenheid. In de laatste periode van het onderzoek werd zelfs een 9,7 gescoord.

Tijdens de Renovatiemonitor worden de bewoners op regelmatige basis gebeld rondom de uitvoering van de werkzaamheden. Dit worden service calls genoemd. De bewoner kan zijn verhaal kwijt en kan aandachtspunten en eventuele klachten ventileren.

Tijdens het onderzoek had vrijwel niemand iets aan te merken op de Plegt-Vos werklieden. Er werd geconcludeerd dat de werklieden:

  • vriendelijk en correct waren
  • netjes opruimden
  • goede uitleg gaven aan de bewoner
  • rekening hielden met de bewoner
  • zich bereidwillig opstelden
  • behulpzaam waren

Een zinsnede uit de samenvatting van het onderzoek: “Een tevredenheid van 100% over een heel project hebben we tijdens de Renovatiemonitor nog niet eerder gezien, waarvoor onze complimenten aan Plegt-Vos. Zonder uitzondering hebben de bewoners de werklieden als vriendelijk, netjes en correct ervaren.”

Een heel mooi compliment voor onze werklieden en het uitvoeringsteam. Een resultaat om trots op te zijn!

 

Tags

Bestaande bouw Renovatie Beheer en onderhoud Werken bij Plegt-Vos Projecten Onderhoud Visie

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Vind je het interessant om op de hoogte gehouden te worden van de laatste ontwikkelingen bij Plegt-Vos die betrekking hebben op jouw interessegebieden? Vul dan hieronder jouw naam en e-mailadres in en wij zorgen voor de rest!